Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: Cortez <poster_at_konto.NOSPAM.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 14:32:32 MET DST

> 1. A jak inne gry ? Np. OpenGL-owe typu Quake3 ?

takie mam domyslne ustawienia openGL na karcie:
podmiana asynchroniczna (wyl)
potrojne buforowanie (domyslne)
regula podmiany (podmiana)
glebokosc bitowa bufora glebokosci (domyslne)
wymuszenie kompresji tekstury s3tc (wyl)
wymuszenie kompresji teksruty fxt1 (wyl)
obszar pamieci sterownika (standardowe)
glebokosc koloru tekstury (gleb.koloru pulp)
filtrowanie anizotropowe (sterowanie aplikacji)

poza tym grzebalem w biosie i niestety nie mam tam nic do ustawienia karty
graf (w ogole mam cos ubogo w biosie)
pzdr