Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 14:36:46 MET DST

Użytkownik "Cortez" <poster@konto.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:e0lof6$eab$1@atlantis.news.tpi.pl...

> half-life na openGL chodzil bez zarzutu
> callofduty oraz CoDUO tez idzie
> F1challenge mial ten sam blad, za to F1 2002 idzie ok (moze tu jakis punkt
> zaczepienia, bo gry podobne)

OK więc OpenGL działa. A inne (tzn. zupełnie inne, na innych enginach) gry
D3D działają ?

> sterowniki mam najnowsze (z lutego), a przydzial zaraz pozmieniam i dam
> znac co wyszlo

Jak nie pomoże zmiana przydział w biosie, to spróbuj najnowsze sterowniki,
ale ze strony producenta notebooka. Pewnie będą trochę strsze od najnowszych
z Intela, ale za to producent przetestował je właśnie z twoim modelem notka.
Oczywiście przyczyna problemu może tkwić gdzie indziej, ale biorąc pod uwagę
że zdarza się to tylko 3D setupie w grach to ma to związek z kartą grafiki.
I BTW przetestuj dxdiag (masz oczywiście najnowszego directx ?)