Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 13:19:12 MET DST

Użytkownik "Cortez" <poster@konto.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:e0llsd$5jq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> konfiguracja kompa:
> celeron 1.4M, 512RAM, intel 915GM, dysk 40gb (ok 8 GB wolnego, na dysku 1
> partycja), karta graf ma 128 MB przydzielane dynamicznie z RAMu
> problem wystapil przy : GTR demo, F1 99-02, choc wyglada na to, ze blad
> pojawia sie nie w samej grze, tylko podczas testowania 3D setupem

1. A jak inne gry ? Np. OpenGL-owe typu Quake3 ?
2. Prawdopodobnie problem jest gdzie indziej. To zintegrowana grafa na
notebooku ? Spróbuj ustawić w biosie przydział nie 128MB, a mniejszy
(zacznij od najniższego dostępnego). Jak nie pomoże to zmień drivery od
grafy na najnowsze ze strony Intela.
Wiem że wydaje się że to dwie oddzielne sprawy (swap file a pamięć na
grafie), ale miałem już parę kart graficznych (również integry) Intela i
wiem że czasem robią nietypowe "jaja".