Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 14:40:41 MET DST
Message-ID: <e0lsc9$m67$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "Cortez" <poster@konto.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:e0ls09$f5c$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
>> 1. A jak inne gry ? Np. OpenGL-owe typu Quake3 ?
>
> takie mam domyslne ustawienia openGL na karcie:
> podmiana asynchroniczna (wyl)
> potrojne buforowanie (domyslne)
> regula podmiany (podmiana)
> glebokosc bitowa bufora glebokosci (domyslne)
> wymuszenie kompresji tekstury s3tc (wyl)
> wymuszenie kompresji teksruty fxt1 (wyl)
> obszar pamieci sterownika (standardowe)
> glebokosc koloru tekstury (gleb.koloru pulp)
> filtrowanie anizotropowe (sterowanie aplikacji)
>
> poza tym grzebalem w biosie i niestety nie mam tam nic do ustawienia karty
> graf (w ogole mam cos ubogo w biosie)
> pzdr
> p
>

Skoro OpenGL działa to powyższe ustawienia są dobre. Czy dla D3D są takie
same opcje ? To spróbuj pomieszać parametrem "obszar pamieci sterownika" dla
D3D.
Received on Sat Apr 1 14:45:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 01 Apr 2006 - 14:51:01 MET DST