Re: Aristo czy medion? <LAPTOP>

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:38:36 MET DST

dziuniek wrote:
> dorzuce dwa slowa od siebie.
> nie mialem niestety stycznosci z lapami Aristo, jednak jesli sa tak
> zrobione jak Asusy, liczac sie ze srodkami wzialbym wlasnie Aristo.
> Mam FS Amilo v8010 bo zalezalo mi na nagrywarce dvd. kupilem go za 2k
> i...nie powiem.jest w porzadku.bogato wyposazony,calkiem szybki,ale
> tworzywa z jakich jest zrobiony...nie umywaja sie do Asusów.IMO gorsze
> tworzywa to tylko Acer...

Mam dokładnie tego:

i złego słowa nie można o nim powiedzieć. Aristo mają wyjątkowo dobre
baterie, mój zawsze ciągnie powyżej 4h, jak się postarać to nawet 4:45
zdarzało mu się pracować.

W sumie mam też kontakt z modelem 210 o który pyta autor wątku - no nie
ma co ściemniać, czuć różnicę pod palcami, ale chyba nie jest tragicznie.

--