Re: Aristo czy medion? <LAPTOP>

Autor: Andrzej <aolech_at_vp.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 01:57:08 MET DST

http://allegro.pl/item93644781_laptop_p4_2_53hz_dvd_nagrywarka_z_bateria_gwa
> ra_.html . Co byście mi radzili? Lepiej postawić na mediona czy na ariste?
> Proszę o radę.

2 lata temu kupiłem 3 laptopy Aristo (też chodziło mi o cenę)
2 modele "Aristo 2400" i jeden "Aristo 2500"

jednego jakieś gnoje mi z auta zap..... znaczy sie ukradli mi go źli ludzie
ale pozostałe 2 "chodzą" do dzisiaj praktycznie non-stop i jestem z nich
baaardzo zadowolony dlatego polecam :)
...i pozdrawiam!