Re: corsair 2x512 + nforce2 = 136tys bledow

Autor: Orson <oracz_at_mpwik.ssk.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:29:23 MET DST

sdx wrote:

> teraz juz dziala super
> fsb 200
> mnoznik dla procka 9
> procka mam athlon xp 1700+ czyli jakies 1470MHz
>
> CL2,5 3-3-8 tam chyba jest na tych pamieciach
>
> w memtescie przeszedl jeden test bez bledow
> po wgraniu biosu 3Dfire d27 2T

Witam

Mialem podobne problemy na plycie NF7-S rev.2.0. Testowane byly
KingMax'y, Twinmosy i Geil - na wszystkich byly problemy a najmniejsze
byly na KingMax'ach. Bios mialem i mam oryginalny Abita w wersji d27.
Koniec koncow kupilem pamieci KingSton'a ale takie lepsze tzn. HyperX
PC3200 2-2-2-5 1T. Problemy sie w tym momencie skonczyly. Jak sie
pozniej dowiedzialem wlasnie ze ten 1T powodowal wszedzie problemy :)

Pozdrowienia