Re: Aristo czy medion? <LAPTOP>

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 11:11:24 MET DST

dorzuce dwa slowa od siebie.
nie mialem niestety stycznosci z lapami Aristo, jednak jesli sa tak
zrobione jak Asusy, liczac sie ze srodkami wzialbym wlasnie Aristo.
Mam FS Amilo v8010 bo zalezalo mi na nagrywarce dvd. kupilem go za 2k
i...nie powiem.jest w porzadku.bogato wyposazony,calkiem szybki,ale
tworzywa z jakich jest zrobiony...nie umywaja sie do Asusów.IMO gorsze
tworzywa to tylko Acer...