Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:10:39 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:e0bucm$4ok$1@inews.gazeta.pl...

[...]
> 5L akurat krata polecasz to najgorszy model ze wszystkich "L".
[...]

To akurat nie moja broszka, ale wydaje mi się, że Mariusz polecał LJ5, nie
LJ5L. "Piątka" to bardzo porządny sprzęt.

[...]
> 4L o ktorej wspomnial przedmowca (albo przedpisca ;) to rzeczywiscie
model
> nie do zajechania. 300dpi w praktyce wystracza jesli ma byc przeznaczona
do
> tekstu, a szybkosc drukowania 4 strony na minute jest calkowicie
> wystraczajaca, bo jesli masz zamiar drukowac po kilka tysiecy stron na
> miesiac to tzreba zaopatrzyc sie w bardziej profesjonalny sprzet np. z
serii
> P. Mialem taka drukarke (4L) w domu przez 10 lat i bylem z niej bardzo
> zadowolony.
[...]

Używam w pracy drukarek z serii 5P oraz 6P. Oczywiście, 4L nie wytrzymuje
porównania z nimi. Jest powolna, poza pamięcią nie można jej rozbudować.
Ale w warunkach domu czy małego biura jest niezastąpiona - mała, zgrabna,
da się wcisnąć w każdy kąt. Ma mało skomplikowany przebieg papieru, dlatego
nie buntuje sie, gdy jest "karmiona" różnymi wynalazkami.
Na koniec opinia. Zastrzegam - skrajnie subiektywna. Otóż, odnoszę
wrażenie, że na wydrukach z 4L jestem w stanie uzyskać lepsze pokrycie
tonerem niż z 6P. Zastrzeżenie - tonery oryginalne, ustawienia w
sterownikach na max, ten sam materiał podłożowy. Dużo drukuję na folii i
akurat ten aspekt ma dla mnie znaczenie.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski