Re: Jaka drukarka laserowa do 450zl

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:13:43 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrne2inrt.qpp.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Raczysz żartować, prawda?
> Nie dość, że wyrabia raptem 300x300 dpi, to jeszcze można usnąć zanim
> cokolwiek z niej wyjdzie.
> Już przynajmniej piątkę byś polecił. To była porządna drukarka.

5L akurat krata polecasz to najgorszy model ze wszystkich "L". Ma spieprzony
podajnik papieru i praktycznie z czasem zaczyna wciagac po kilka stron, 1MB
pamieci ktora ma wbudowana to stanowczo za malo zeby drukowac w
rozdzielczosci 600dpi, strony z rysunkami praktycznie ciezko wydrukowac nie
mowiac o bardziej skomplikowanych ukladach stron. Jednoznacznie ODRADZAM
zakup 5L. A wiem to wszystko, bo w robocie mamy takie modele i sa z nimi
problemy.
4L o ktorej wspomnial przedmowca (albo przedpisca ;) to rzeczywiscie model
nie do zajechania. 300dpi w praktyce wystracza jesli ma byc przeznaczona do
tekstu, a szybkosc drukowania 4 strony na minute jest calkowicie
wystraczajaca, bo jesli masz zamiar drukowac po kilka tysiecy stron na
miesiac to tzreba zaopatrzyc sie w bardziej profesjonalny sprzet np. z serii
P. Mialem taka drukarke (4L) w domu przez 10 lat i bylem z niej bardzo
zadowolony.

pozdr.
Tomek