Re: Grafika na AGP - prośba

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:13:43 MET DST

> a jak? :)

Sciągnij sobie najnowsze drivery (omegadrivers) choćby ze strony
http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&go=cat&dwn_cat_id=14 ,
wyinstalujstare stery które zainstalowałeś do tej karty (jeżeli nic nie
instalowałeś to jeszcze lepiej), zainstaluj te nowe. Zakładam że masz Win
xp (stery dobierasz do twojego windowsa), podczas instalacji wybierasz opcję
"9550 soft modded" potem windows coś się chyba 2 razy pyta (wtedy wybierasz
"mimo to kontynuuj"). Nie pamiętam czy Ati Tray Tools się automatycznie
instaluje też czy trzeba zaznaczyć żeby też się zainstalował.
Po instalacji restart, uruchom ATT i kręcimy.
Prawoklik na czerwonej ikonce w trayu >hardware > overclocking settings.
U góry zaptaszkuj "show as DDR"; core speed ustaw na 325; memory speed na
500, na dole daj nazwę dla profilu i zapisz, wyżej zaznacz "load selected
profile at startup" ( wcześniej przyciskiem "Bench" możesz zrobić test
wydajności karty przed kręceniem i po kręceniu). Na dole "apply" i "ok".
Znowu prawoklik na ikonce w trayu >tools &options >general options >general
> i zaznaczasz "load with windows". I to wszystko. To naprawdę prostsze niż
się wydaje.
Jakbyś miał dodatkowe chłodzenie na karcie (wentylatorek) to możesz jeszcze
mocniej podkręcić wszystko. Niektórzy procka na karcie kręcą ponad 400 Mhz i
piszą że wszystko chodzi stabilnie. Te ustawienia które podałem powszechnie
są uznawane za całkowicie bezpieczne i stabilne.
Ale się rozpisałem, ale mam nadzieję że ci pomogłem :-)

--
pozdrawiam
Bruner