Re: Grafika na AGP - prośba

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:54:53 MET DST

Użytkownik "vector" <vector@krakoooow.kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:e0buu2$b97$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "bruner" <brunerro@wp.pl> wrote in message

> wydajność
>
> a jak? :)

Ściągasz program typu AtiTool wrzuciłem na ftp :) link:
www.botanix.master.pl/ati/atitool.exe.
Następnie instalujesz go.Uruchamiasz i postępujesz najpierw zgodnie z
instrukcjami w obrazkach.Radeony 9550 mają czasem blokadę na OC więc musisz
ją zdjąc.
1.www.botanix.master.pl/ati/1.JPG - wchodzisz w setting
2.www.botanix.master.pl/ati/2.JPG - następnie na zakładkę miscellaneous
3.www.botanix.master.pl/ati/3.JPG - następnie remove radeon...
Klikasz "back" i blokada zdjęta.Potem już wedle upodobań podkręcasz tymi
dwoma słupkami.Ten z lewej odpowiada za częstotliwośc GPU, z prawej
natomiast za pamięc.Następnie po wybraniu danej częstotliwości ( jeśli to
Gigabyte to polecam od razu przetestowac 375 MHz Core oraz 540MHz Memory -
choc swego czasu również na radeonie, grałem z ustawieniami 400x550 na
standardowym chłodzeniu ).Po wybraniu częstotliwości kilkasz "set clock"
oraz dla pewności że wszystko jest ok "Scan for Artifacts".Poskanuj z minute
jesli nie wykaże błędów to wszystko OK jeśli pokaże błędy to zmniejsz
odrobinę.Po odnalezieniu optymalnej częstotliwości kliknij "new" wpisz jakąś
nazwę [ w moim wypadku turbo ;) ] oraz "save".Teraz możesz podkręcac już
jednym przyciskiem "load".Polecam jednak skorzystac z opcji 2d i 3d dzieki
którym program sam będzie przełączał kartę w tryb "turbo" kiedy włączysz grę
( musisz jednak go wcześniej uruchomic i np. zminimalizowac ).
No...myślę, że teraz już jest wszystko jasne :).
Pozdrawiam
Ps.Pochwal się jaki był efekt :)