Re: USB to IDE adapter

Autor: mati-006 <longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:02:32 MET DST

Sidi wrote:

> Chcę sobie sprawić taki adapterek i podłączyć do niego stary dysk 20GB.
> Ponieważ ten dysk jest strasznie głośny wykombinowałem sobie, że wsadze ten
> dysk w kieszeń hotswap i podłączę do kompa za pomoca takiej przejsciówki.
> Dzięki temu będę go mógł wyłaczać/wyciągać/wkładać bez restartowania
> systemu. Jednak wszystkie adaptery jakie oglądałem mają wtyczkę USB, a czy
> widział ktoś może taką przejściówkę, która da się bezpośrednio podłaczyć do
> płyty głównej? Nie chcę tego kabla ciągnąć z zewnątrz do wewnątrz obudowy.

Jeśli chodzi ci tylko o wyłączanie/włączanie dysku podczas pracy (bo z
tego co napisałeś - jeśli chcesz podłączać do wewnątrz kompa - to raczej
nie zależy ci na mobilności) to poszukaj może jakiegoś rozwiązania
software'owego.

--
pozdrawiam           //
   //////   /////  ////  @    \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/