Jaki monitor za ok. 1500, MVA, PVA, a moze S-ISP?

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 20:03:27 MET DST

Witam!
Stoje przed dylematem zakupu monitora 19'' LCD, czytając od dłuższego
czasu to forum oraz grupy dyskusyjne zakroiłem swoje wyszukiwania do
tych modeli:

1. NEC 19" LCD MultiSync LCD1970NX BK - 1565 zł
2. NEC 19" LCD MultiSync LCD1970NXp BK - 1395 zł
3. Belinea LCD 19" 101920 vC - 1488 zł
4. Acer LCD 19" AL1923 - 1510 zł

Moje zastosowania:
Obróbka półprofesjonalna grafiki 2D (w dość małych rozdzielczościach
60x60 - 500x500 px ), internet, programowanie, rzadziej filmy, gram
bardzo bardzo rzadko, jeżeli już to zazwyczaj w gry sportowe typu Fifa.

Kolosalne znaczenie mają dla mnie kąty widzenia i dobra regulacja
jasności(dużo czasu pracuje nocą przy zerowym oświetleniu). Obecnie
używam CRT 17 wiec różnica dla mnie pewnie bedzie znaczna.

Który z wyżej wymienionych modeli (lub może jakiś inny?) świetnie nada
się do moich zastosowań. Czy warto dopłacić te 160 złoty do matrycy
S-ISP w przypadku NEC'a? Czy może zainteresować się jakimś innym
monitorem. Cena ma oscylować ok.1500 złoty.

Pozdrawiam
Luky