USB to IDE adapter

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 16:09:22 MET DST

Witam!

Chcę sobie sprawić taki adapterek i podłączyć do niego stary dysk 20GB.
Ponieważ ten dysk jest strasznie głośny wykombinowałem sobie, że wsadze ten
dysk w kieszeń hotswap i podłączę do kompa za pomoca takiej przejsciówki.
Dzięki temu będę go mógł wyłaczać/wyciągać/wkładać bez restartowania
systemu. Jednak wszystkie adaptery jakie oglądałem mają wtyczkę USB, a czy
widział ktoś może taką przejściówkę, która da się bezpośrednio podłaczyć do
płyty głównej? Nie chcę tego kabla ciągnąć z zewnątrz do wewnątrz obudowy.

Pozdrawiam!