Grzegorz Janiszewski napisał(a):
> Procedura naprawy trwa 14 dni i nie ma znaczenia to, co masz w karcie
> gwarancyjnej (!!!!) Tu po twojej stronie stoi Prawo Konsumenta (jako prawo
> nadrzędne w stosunku do umowy cywilnej, którą jest zakup), które wyraźnie
> ten termin definiuje. Jeśli termin się przedłuża, masz prawo żądać zwrotu
> kasy lub wymiany towaru na nowy. Niestety nikt z kupujących z tego nie
> korzysta lub nie chce korzystać i dlatego podejście sprzedawców jest, jakie
> jest.
>
Jeśli tylko przy zgłaszaniu usterki w serwisie wyraźnie zaznaczył, że
korzysta z uprawnień wynikających z "ustawy konsumenckiej". Jeśli tego
nie zrobił, to sprzęt został zapewne przyjęty na warunkach gwarancji
konsumenckiej, która to jest określana dowolnie przez gwaranta i w
szczególności terminy ustawowe nie mają wpływu na treść gwarancji.
-- Filip.Received on Mon Mar 27 21:15:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Mar 2006 - 21:51:27 MET DST