Re: ASUS - serwis

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 23:44:44 MET DST
Message-ID: <e0caon$1mv$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Filip Ozimek" <filip@mielonka.polbox.pl> napisał w wiadomości
news:e09dh0$auq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Grzegorz Janiszewski napisał(a):
>

> Jeśli tylko przy zgłaszaniu usterki w serwisie wyraźnie zaznaczył, że
> korzysta z uprawnień wynikających z "ustawy konsumenckiej". Jeśli tego nie
> zrobił, to sprzęt został zapewne przyjęty na warunkach gwarancji
> konsumenckiej, która to jest określana dowolnie przez gwaranta i w
> szczególności terminy ustawowe nie mają wpływu na treść gwarancji.
>
Tia tyle ze tryb niezgodnosci towaru z umowa tez ma swoje
wady- sklep ma 14 dni w czasie ktorych musi ustosunkowac sie do roszczen
klienta
(jezeli nie zdarzy w ciagu 2 tygodni to przyjmuje sie ze zgadza z nimi).
Tyle ze te dwa tygodnie to jest na rozpatrzenie sprawy a nie naprawienie
rzeczy,
znajacy prawo sklep po np 3 dniach zgodzi sie z roszczeniami klienta a
nastepnie
miesiac bedzie trzymal rzecz w serwisie bo w przepisach nie jest okreslone
jaki musi byc termin naprawienia :
Z http://prawo.hoga.pl/poradnik/nowa_ustawa_o_sprzedazy_konsumenckiej.asp

Sprzedawca ma obowiązek załatwienia reklamacji, w której zgłoszono żądanie
naprawy lub wymiany w "odpowiednim czasie".
 Przy określaniu tego "odpowiedniego czasu" należy uwzględnić rodzaj towaru
i cel jego nabycia - w praktyce może się tu pojawić wiele nadużyć.
Jedyny termin jaki pozostał to 14 dni na ustosunkowanie się sprzedawcy do
żądań kupującego. Po upływie tego terminu żądanie uważa się za uzasadnione.

pzdr
Received on Tue Mar 28 23:45:05 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 28 Mar 2006 - 23:51:28 MET DST