Re: ASUS - serwis

Autor: Grzegorz Janiszewski <info_at_metrum.com.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 20:51:21 MET DST

"Grzegorz Kobylinski" <punkbike(nospam)@gazeta.pl> wrote in message
news:e095vn$gnf$1@inews.gazeta.pl...

> Witam, 7 marca oddałem płytę główną ASUS do serwisu sklepu SIMM-TECH w
> Białymstoku. Dostałem informacje, że procedura naprawy ew. wymiany będzie
> trwała ok. 2 tygodni. Niestety do dziś nie mam informacji o płycie, czekam
> tak już sobie, bez komputera (no fakt mam p166mmx ;) tylko jak na tym
> Autocada uruchomić ;-). I tutaj moje pytanie ile zazwyczaj trwa taka oto
> procedura? Kiedyś znajomy w innym sklepie miał płytę na drugi dzień. Od
> czego to zależy? Czekam na opisy waszych przygód z serwisami ;-)

Procedura naprawy trwa 14 dni i nie ma znaczenia to, co masz w karcie
gwarancyjnej (!!!!) Tu po twojej stronie stoi Prawo Konsumenta (jako prawo
nadrzędne w stosunku do umowy cywilnej, którą jest zakup), które wyraźnie
ten termin definiuje. Jeśli termin się przedłuża, masz prawo żądać zwrotu
kasy lub wymiany towaru na nowy. Niestety nikt z kupujących z tego nie
korzysta lub nie chce korzystać i dlatego podejście sprzedawców jest, jakie
jest.

Pozdr.
Grzegorz