Re: Czy stacja FD ma firmware?

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:14:58 MET DST

Michał Kupski wrote:
> Hej !
>
> Użytkownik "NoRek" <nic@nic.pl> napisał w wiadomości

> Co Ty powiesz ?
> Aż z ciekawości wyjąłem spod biurka zwykłego flopa 3.5" firmy
> Samsung, którego zakupiłem za jakies 25 zł w sklepie komputerowym.
> Zasilanie - niespodzianka - 5V= 0.7A
>
> Jeszcze jakies niezwykłości ? :)

takie niezwylkosci ze "zwykly" flop jest zasilany dwoma
napieciami +5 i +12 V a ten z linku jest zasilany *tylko* z
jednego napiecia +5V. Spotkalem sie z takim typem w
sterowniku od jednej maszyny przemyslowej i nie byl to
standardowy flop jak w kazdym PC i nie dalo sie go takowym
zastapic.

--
NoRek