Laptop Acera i wifi

Autor: Pedro44 <pedro44_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 03:03:44 MET DST

Mam pytanko do szczęśliwych posiadaczy laptopów Acera. Kupiłem niedawno
takowy (travelmate 4152) i ogólnie jest ok ale jedna rzecz mnie cholernie
irytuje i nie wiem jak się jej pozbyć. A mianowicie przy boocie systemu (XP
Home) włączana jest zawsze karta wifi i w tym momencie przestaje działać
zwykły ethernet - a nie mam wlanu, tylko zwykły lan więc to jest dokładnie
odwrotnie niż potrzeba. Za każdym razem muszę to cholerstwo ręcznie wyłączać
by zaczęła działać sieć. Co więcej to gówno włącza się potem często samo w
trakcie pracy, rozłączając połączenie po normalnej sieci. Czy jest jakaś
możliwość by to wifi całkiem zdezaktywować? Nie potrzebuję go póki co w
ogóle, może kiedyś zrobię sobie sieć bezprzewodową ale póki co takowej nie
mam. Szukałem dość intensywnie zarówno w ustawieniach windowsowych jak i w
toolsach od acera ale nic nie znalazłem. W drugim moim kompie (hp compaq nc
6000, XP Pro) jest "normalnie" - to znaczy wifi działa jak się go włączy
przyciskiem a domyślnie działa zwykły ethernet. I taki efekt chciałbym
osiągnąć. Macie pomysł?