Re: Laptop Acera i wifi

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 12:50:56 MET DST

Użytkownik "Pedro44" <pedro44@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e07dlg$kkr$1@inews.gazeta.pl...
> Mam pytanko do szczęśliwych posiadaczy laptopów Acera. Kupiłem niedawno
> takowy (travelmate 4152) i ogólnie jest ok ale jedna rzecz mnie cholernie
> irytuje i nie wiem jak się jej pozbyć. A mianowicie przy boocie systemu
> (XP
> Home) włączana jest zawsze karta wifi i w tym momencie przestaje działać
> zwykły ethernet - a nie mam wlanu, tylko zwykły lan więc to jest dokładnie
> odwrotnie niż potrzeba. Za każdym razem muszę to cholerstwo ręcznie
> wyłączać
> by zaczęła działać sieć. Co więcej to gówno włącza się potem często samo w
> [...]

Sprawdź w biosie czy masz mozliwość wyłączenia tej karty.

W Windows sprawdź czy karta WiFi nie ma ustawionego połączenia mostkowego.
Usuń połączenie mostkowe jeśli takowe istnieje.

Ostatecznie możesz też wyłączyć tą kartę w Menedżeże urządzeń Windows
(prawym na urządzeniu -> wyłącz).

--
Chopin
stawnanet@wp.xl