Re: P³yta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 11:40:55 MET DST

Zebbik napisa³(a):

> Jestem dzwiekowcem i bede potrzebowal pare dodatkowych akcesoriow.
> Np. Karte z procesorem DSP, do tego druga karte "muzyczna" z 4-ma
> przynajniej wejsciami stereo co daje 8 wejsc mono i jeszcze nie wiem,
> czy nie bede potrzebowal jakiegos dodatkowego wiatraka wymuszajacego
> obieg w obudowie, karte FireWire (chyba jedna starczy), pare rzeczy na USB.
>
> 380W chyba za malo. 450W obawiam sie, ze cos sie popsuje. A 500 to chyba
> w moim przypadku minimum. Zakladam duzy nadmiar bo wiem, ze czesto
> zasilacze nie potrafia wyciagan cala swoja moc jednoczesnie przy pelnym
> [...]

jezeli ta karta DSP i muzyczna nie maja jakichs konkretnych koncowek
mocy to nadal twierdze, ze bedzie duzy zapas mocy ... no, ale to twoje
pieniadze:) mozesz kupic i zasilacz ktory ma 1100W ...:)

jezeli potrafisz to policzyc to przy obecnej twojej konfiguracji (P4 -
3GHz) wliczajac w to nawet jakies cuda DSP i 5 mega mocnych wentylatorow
nie bedzie wiekszy pobor pradu niz 250W ... zakladam, ze przy tworzeniu
muzyki nie wykorzystujesz 2 x Gefore 7800GT na PCI-E :) bo wtedy moglo
by dobic do tych 380W ... ale to moje skromne zdanie ... zapytales to
odpowiedzialem co ja o tym mysle a zrobisz i tak jak bedziesz chcial:)