Re: P³yta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 03:24:20 MET DST

peterphk <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> wrote following message:

> Zebbik napisa³(a):
> czy mozna wiedziec ile takich komputerow chcesz zasilac z tego zasilacza
> ?:) Wedlug mnie inwestycja w zasilacz 530W to strata pieniedzy jezeli
> chcesz tym zasilacz domowy komputer ... jezeli nie masz tam jakiejs
> osobnej macierzy dyskowej czy jakichs innych cudow to w zupelnosci
> wystarczy Tobie Tagan 380W ... co do standardow polaczenia Tagany maja
> odczepiana wtyczke 4-pinowa od zasilania plyty glownej (20/24pin) wiec
> mozna bez problemu podlaczyc go do starszej plyty ...

Jestem dzwiekowcem i bede potrzebowal pare dodatkowych akcesoriow.
Np. Karte z procesorem DSP, do tego druga karte "muzyczna" z 4-ma
przynajniej wejsciami stereo co daje 8 wejsc mono i jeszcze nie wiem, czy
nie bede potrzebowal jakiegos dodatkowego wiatraka wymuszajacego obieg w
obudowie, karte FireWire (chyba jedna starczy), pare rzeczy na USB.

380W chyba za malo. 450W obawiam sie, ze cos sie popsuje. A 500 to chyba w
moim przypadku minimum. Zakladam duzy nadmiar bo wiem, ze czesto zasilacze
nie potrafia wyciagan cala swoja moc jednoczesnie przy pelnym obciazeniu.

Pozdrawiam.

--
Zebbik
GG:   5557876