Re: P³yta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: Zebbik <zebik_at_op.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 12:50:50 MET DST

peterphk <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> wrote following message:

> Zebbik napisa³(a):
> jezeli ta karta DSP i muzyczna nie maja jakichs konkretnych koncowek mocy
> to nadal twierdze, ze bedzie duzy zapas mocy ... no, ale to twoje
> pieniadze:) mozesz kupic i zasilacz ktory ma 1100W ...:)
> jezeli potrafisz to policzyc to przy obecnej twojej konfiguracji (P4 -
> 3GHz) wliczajac w to nawet jakies cuda DSP i 5 mega mocnych wentylatorow
> nie bedzie wiekszy pobor pradu niz 250W ... zakladam, ze przy tworzeniu
> muzyki nie wykorzystujesz 2 x Gefore 7800GT na PCI-E :) bo wtedy moglo by
> [...]

Dziêki za odpowied¼ na moje pytanie, czyli, ¿e Tagan pójdzie na mojej p³ycie
:) a co do wymaganej mocy to skorzysta³em z tego kalkulatora

http://www.jscustompcs.com/power_supply/

i powiem szczerze, ¿e wole zakupiæ cos wiêkszego ni¿ bawiæ siê w to samo za
powiedzmy pól albo rok czasu. Napewno 380W bêdzie za ma³o. Tego jestem
pewien. Natomiast zasilacz zawsze mo¿na przenie¶æ do nowej obudowy, a
wymagania, jak uj±³ to KaNo s± coraz wiêksze. Jeszcze chodzi o utrzymywanie
napiêæ przy pe³nym obci±¿eniu co wcale na dzieñ dzisiejszy nie jest b³ah±
spraw±, bo mo¿na siê pozbyæ parê dro¿szych elementów w kompie ... Dziêki za
sugestie, ale proponowa³bym skorzystaæ z tego kalkulatora i dodaæ jakie¶ 20%
rezerwy.

pozdrawiam.

--
Zebbik