Re: P³yta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 04:05:58 MET DST

Zebbik <zebik@op.pl> napisa³(a):

> Jestem dzwiekowcem i bede potrzebowal pare dodatkowych akcesoriow.
> Np. Karte z procesorem DSP, do tego druga karte "muzyczna" z 4-ma
> przynajniej wejsciami stereo co daje 8 wejsc mono i jeszcze nie wiem, czy
> nie bede potrzebowal jakiegos dodatkowego wiatraka wymuszajacego obieg w
> obudowie, karte FireWire (chyba jedna starczy), pare rzeczy na USB.
>
> 380W chyba za malo. 450W obawiam sie, ze cos sie popsuje. A 500 to chyba w
> moim przypadku minimum. Zakladam duzy nadmiar bo wiem, ze czesto zasilacze
> nie potrafia wyciagan cala swoja moc jednoczesnie przy pelnym obciazeniu.

Nawet te wyliczenia sa niepotrzebne, bo chyba nie ma sensu kupowanie nowego
zasilacza przy pozniejszej wymianie np. procesora i plyty glownej. A nowe
plyty obslugujace dwurdzeniowe procesory maja juz spore wymagania - 400 W
podaje sie jako minimum.
Pozdrowienia

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/