Re: P³yta ASUS P4P800SE i nowy zasilacz.

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:50:29 MET

Zebbik napisa³(a):

> 2. Zasilacz Tagan 530W - U15 Easycon
>
> Mam stary zasilacz "COLORit@ i czym prêdzej chcia³bym go wymieniæ. Po
> przebrniêciu przez parê opisów natkn±³em siê na ten zasilacz, ale nie
> wiem czy mo¿na go pod³±czyæ do p³yty
> ASUS P4P800SE (P4 3GHz Socket 478)
> Co s±dzicie o tym zestawieniu i o tym zasilaczu?

czy mozna wiedziec ile takich komputerow chcesz zasilac z tego
zasilacza ?:) Wedlug mnie inwestycja w zasilacz 530W to strata pieniedzy
  jezeli chcesz tym zasilacz domowy komputer ... jezeli nie masz tam
jakiejs osobnej macierzy dyskowej czy jakichs innych cudow to w
zupelnosci wystarczy Tobie Tagan 380W ... co do standardow polaczenia
Tagany maja odczepiana wtyczke 4-pinowa od zasilania plyty glownej
(20/24pin) wiec mozna bez problemu podlaczyc go do starszej plyty ...