Re: Keyboard is locked out... Kłopociki są z myszeczką i klawiszkami...:/

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 18:44:11 MET

Użytkownik "Melon_89" <melon_89@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1143303504.272114.299080@v46g2000cwv.googlegroups.com...
Witam.
Fragment komunikatu pewnie znacie, bo widziałem wiele podobnych
wątków ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Tak więc od
początku:
1. Startuję system i wita mnie złowieszczy komunikat:
            "Keyboard is locked out - Unlock the key",
    a tuż pod nim równie posępny:
            "CMOS checksum error - Defaults loaded"

W pierwszej kolejności wymień bateryjkę CR2032
Następnie porządnie ustaw BIOS.

PS4. Mam nadzieję, że punkt 12 będzie wyglądał mniej więcej tak:
12. Wykonuję radę *********** ipo następnym uruchomieniu kompa na
moich ustach zagościł tzw "banan", i cieszyłem się bezproblemowym
uzywaniem kompa ze stabilnym windowsem przez dłuuuugi czas...
( no może trochę się rozmażyłem, ale napisałem wyżej: "mniej
więcej".
Pozdrawiam

Niestety będę musiał Cię zmartwić - jeżeli nie pomoże wymiana bateryjki, to
czekają Cie odwiedziny w serwisie komputerowym. Prawdopodobnie nastąpiło
zwarcie na bezpieczniku chroniącym przed zamiennym podłączeniem klawiatury
i myszki. W niektórych płytach głównych skutkuje to niemożnością korzystania
z klawiatury i myszki, w niektórych tylko z myszki. Nie jest także
wykluczone,
że masz gdzieś przerwę w gnieździe myszki.
Powodzenia w sprawdzaniu !
Pozdrawiam !
WOJO