Re: problem ze stronami javascript

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 18:42:45 MET

macho napisał(a):
> Witam może ktoś wie dlaczego nie otwiera mi stron np.muzyka,teledyski
> itp. na interia. mam xp.gdy klikam na link pokazuje że gotowe ,a tu nic.

Aż się skusiłem :)
IMHO jest to wina monitora, źle Ci wyświetla obraz ;)
NTG, spróbuj może popytać np. na alt.pl.comp.os.windowsxp może tam coś
powiedzą ciekawego.

--
"Zawsze myślałem, że bliźniaki są rozsądniejsze. Tymczasem próba
rozwiązania problemów Polski za pomocą zaostrzenia kodeksu karnego to,