Keyboard is locked out... Kłopociki są z myszeczką i klawiszkami...:/

Autor: Melon_89 <melon_89_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:18:24 MET

Witam.
Fragment komunikatu pewnie znacie, bo widziałem wiele podobnych
wątków ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Tak więc od
początku:
1. Startuję system i wita mnie złowieszczy komunikat:
            "Keyboard is locked out - Unlock the key",
    a tuż pod nim równie posępny:
            "CMOS checksum error - Defaults loaded"
2. Poirytowany sprawdzam, czy klawisze są dobrze podłączone pod PS/2
- wszystko jest ok.
3. Dowiaduję się od młodszego brata, że poprzedniego dnia myszka i
klawiatura nagle przestały reagować i że po tym zrezygnował z
dalszego korzystania z kompa.
4. W BIOSie zmianiam ustawienia zatrzymywania rozruchu z "All Errors"
na "All Errors, but Keyboard".
5. Uruchamiam komputer bez problemów.
6. Sprawdzam klawiaturę - Działa !
7. Będąc dobrej myśli sprawdzam myszkę - @%##*$*@!!! (ocenzurowano)
8. Po bezowocnych poszukiwaniach rozwiązania formatuję pokolei
wszystkie partycje i reinstaluję system - bez zmian.
9. Po dalszych poszukiwaniach porządnie odstresowany, choć ze
śladami kaca (to już 3 dzień, a w międzyczasie musiałem się
zrelaksować, a 2KC nie jest jednak idealne) usuwam wszystkie partycje
i formatuję całość dysku, następnie resetuję BIOS i reinstaluję
system.
10. !@%^@#*& !
11. Zdesperowany piszę tutaj licząc, że ktoś mi ulży w
cierpieniu...

PS. Nie mam kompa starego typu z kluczykiem.
PS2. Nie przełączałem Resetu, Powera, diodek itd.
PS3. Na płycie głównej nie mam zworek odpowiedzialnych za key lock,
a przynamniej nic takiego nie znajduję ani na nie ,ani w instrukcji
(choć z tym akurat mogę się mylić).
PS4. Mam nadzieję, że punkt 12 będzie wyglądał mniej więcej tak:
12. Wykonuję radę *********** ipo następnym uruchomieniu kompa na
moich ustach zagościł tzw "banan", i cieszyłem się bezproblemowym
uzywaniem kompa ze stabilnym windowsem przez dłuuuugi czas...
( no może trochę się rozmażyłem, ale napisałem wyżej: "mniej
więcej".
Pozdrawiam