Socket A - czy warto to ciagnac?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 13:37:06 MET

Hej
Prawdopodobnie padl mi moj Athlon 1700+
Pozostala mi plyta A7v600 no i cala reszta.
Patrzylem na allegro ale ceny w/w procesora sa jakies chore (dalem za
niego 300zl chyba z dwa lata temu, a kosztuja niewiele mniej).
Co niezbyt drogiego (moze byc uzywane) doradzilibyscie mi do tej plyty?
Wiem ze nowy Athlon Mobile 3000+ bylby najlepszy, ale cena ponad 400zl
jest jak dla mnie zbyt wysoka.

Myslalem tez o zmianie platformy, ale nie chce kupowac 754, a Semprony
na 939 nie sa juz dostepne
Marx