Re: Upgrade procesora - czy dobrze?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 12:43:57 MET

"mich" <mirchales_nospam@polbox.com> wrote in message
news:dvtuh8$25o2$1@news.mm.pl...
> 1 komputer - płyta główna ABIT BM6, bezzworkowa, FSB 66/100MHz

Rozsadna konfiguracja - nie mam uwag - jak zawsze - upgrade BIOS nie
zaszkodzi.
o do Windows - pojdzie bez klopotu Win2000 - nawet XP z wylaczonymi
bajerami - zasada jest ze lepiej wiecej RAM niz szybszy CPU

> 2. komputer IBM 300 desktop, płyta mATX dedykowana IBM, zworkowa,
> SLOT1, FSB 100MHz

Nie uszkodzisz procesorow na SLOT1 - prawdopodobnie BIOS wymaga aktualzacji
ale bez klopotu znajdziesz ostatni BIOS na stronie IBM(Lenovo), nie ma
informacji o wsparciu PIII bo pewnie w tych czasach nie bylo jeszcze PIII
kiedy IBM wypuszczal ten model a w tego typu komputerach rzadko sie grzebie
(firmy raczej wymieniaja komputery niz dokonuja modyfikacji pojedynczych
elementow)
Najwyzszy na SLOT1 jest zdaje sie PIII650, staraj sie unikac procesrokow na
magistrale 133MHz (no chyba ze zaakcpetujesz to ze na FSB 100 nie beda mialy
nominalnej predkosci).
Zrodlem w miare atrakcyjnym (jesli chodzi o wspomnaine komponenty) jest
allegro.