Re: Kask 3D

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 12:22:49 MET

> Całe VR miałoby szansę ożyć, gdyby została opracowana tania
> technika bezprzewodowego oddziaływania na zmysły, tzn. aby
> m.in. obraz komputerowy mógł zastąpić obraz widziany oczyma.
> Nie wiem jednak, czy takie przełamanie bariery między
> światem realnym a wirtualnym nie miałoby tragicznych
> skutków.

Z tego co wiem to firma ATI juz nad tym pracuje od jakiegos czasu, ale nie
wiem na jakim etapie są. W telewizji kiedys przez przypadek trafilem na
program, gdzie pan z ATI mowil o barierze w przekazywaniu obrazu 3D na
monitorach, ktore de facto wyswietlaja obraz na 2D. Powiedzial wtedy ze
badania juz trwaja...

ven