Re: Ahtlon 64 na 754 >3000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 15:49:20 MET

Marcin Kocur <marcinkocur@op.pl.wytnij> wrote:

> Pewnie. Tylko kilka razy zraziłem się już do podkręcanego sprzętu i nie
> zamierzam więcej tego robić.

            Wszystko trzeba robic z glowa. Jesli tak sie postepuje praktycznie
z kazdego CPU [z wyjatkiem juz przetaktowanych przez producenta by sprostac
konkurencji jak np: bylo z PIII 1133 MHz] da sie wycisnac ekstra wydajnosc.
W przypadku wiekszosci A64 3000+ S754 akurat tyle, ile Ci brakuje wg zlozen
i do tego calkowicie za darmo.

> Hmm. No tak. Byłem przekonany, że ta grupa to najodpowiedniejsze
> miejsce. Przecież nie będę po Interencie szukał hurtowni, których
> pracownicy i tak nie odpowiedzą na takie pytanie.

            Litosci - wykaz sie odrobina samodzielnosci. To grupa sprzetowa
a nie zgromadzenie handlarzy.
            Poza tym nie hurtowni, bo szukasz przeciez az 1 CPU [tak wynika
z wczesniejszych postow, no chyba ze ten hurt liczysz wg ilosci nozek CPU
:>] i nie musisz pytac pracownikow o przyczyne dostepnosci/niedostepnosci
[rownie dobrze mozna ich pytac o przyczyne efektu cieplarnianego] tylko
kupic w sklepie/aukcji gdzie akurat wybrany CPU bedzie dostepny.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl