Re: Ahtlon 64 na 754 >3000

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 13:41:00 MET

Użytkownik Radosław Sokół na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Parędziesiąt megaherców więcej. Przecież o tyle to
> podkręcisz tego 3000+, jeżeli potrzebujesz :)
Pewnie. Tylko kilka razy zraziłem się już do podkręcanego sprzętu i nie
zamierzam więcej tego robić.

> Bo to musiałbyś raczej pytać osoby pracujące w hurtowniach,
> czy oni ograniczają podaż z powodu braku popytu, czy też
> AMD zrezygnowało z produkcji przerzucając się na "mocniejsze",
> droższe i dające większy zysk.

Hmm. No tak. Byłem przekonany, że ta grupa to najodpowiedniejsze
miejsce. Przecież nie będę po Interencie szukał hurtowni, których
pracownicy i tak nie odpowiedzą na takie pytanie.