Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 17:12:40 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 18:14:47 +0100, gkaszcz napisał(a):

> No ale przeciez wszytkie dane ktore on laduje do pamieci to proc musi
> wygenerowac.

Co innego random, a co innego ostre liczenie :)

> Zreszta jesli chcesz to moge prima dzis puscic i zobacze co bedzie.

Byłbym dźwięczny :)

> Na benchmark.pl jest test procesorow i dokladne opisy.

Rzucę okiem - dzięki!

> A u mnie warczy. Ten konkretny. Wibruje od samego krecenia a glowice pierdza
> przy pracy dodatkowo. Jakbym wiedzial w zyciu bym nie kupil.

No to dziwne... Ale i tak go wezmę, bo nie widzę innych opcji - wszędzie
w testach właśnie ten samsung jest najcichszy... Na pewno nie wezmę w życiu
seagate'a - po tym trzeszczącym szmelcu który mam obecnie, uraz mi
pozostanie na długo :)

> W boxie proc i radiator/wiatrak sa osobno, sam sobie zakladasz.
> Instrukcja mowi ze gwarancja jest tylko wtedy wazna kiedy uzywasz
> oryginalnego wyposazenia AMD.

Hmm... No to pomyślę nad tym - cena boxów nie jest jakaś szokująco wyższa od
oemów...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944