Re: Grafika za 200,-

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:24:28 MET

In news:dvp4g9$8oq$1@inews.gazeta.pl,
KILu <kilu@psxextreme.pl> typed:

> Nie śmiać, a pokiwać z politowaniem głową nad Twoją opinią na jego
> temat. ;P Zestawik jest bardzo konkretny, do większości domowych
> zastosowań wystarczy aż nadto

Ekhem... Ten tego... Wiesz... Ja w domciu mam P3 800.
I na prawde uwazam, ze mi spokojnie wystarcza.
Nie jestem wyznawca gigahercow i zmian kart graficznych
co 3 miesiace ;)

> (a i SiS na ECS-ie to bardzo udany miks).

O nie, dziekuje. Od wyrobow PCChips wole trzymac sie z daleka.
O tym SISie po prostu niewiele wiem... Ale jesli jest rownie
pelen niespodzianek co ich chipsety pod P3, to rowniez
kategorycznie podziekuje...

> Gdyby chodziło o mnie, wstawiłbym do tego jakiegoś Radeona z pasywnym
> chłodzeniem, np. 9550. Jeśli coś by zostało, zainwestowałbym w jak
> najcichsze chłodzenie procesora. Ale ja nie gram na pecetach...

:) w tym P800 mam 9550 gigabyte i zalmana 6000.
Chlodno i cichutko :)

pozdrawiam,
Vituniu.