Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_niepisznapriv.polbox.com>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 17:20:33 MET

"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrne206fo.ftk.joshua@pingwin.ani...

> Byłbym dźwięczny :)

No to puscilem. Jeszcze dodatkowo przetaktowalem FSB i pamiec na +10 % w
stosunku do standardowych ustawien. Proc chodzil na 1998MHz zamiast 1800.

Po nocy bylo

system 35 st C
proc 49 st C
wiatrak 3000 rpm no i to juz nie bylo cicho, choc i tak duzo ciszej niz moj
poprzedni athlon xp 1600 ze swoim boxowym wiatrakiem.
Jak dla mnie to by bylo do zaakceptowania.

Normalnie jest duzo ciszej, tak jak pisalem poprzednio.

pozdro

Greg