Re: Grafika za 200,-

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:52:23 MET

> O nie, dziekuje. Od wyrobow PCChips wole trzymac sie z daleka.
> O tym SISie po prostu niewiele wiem... Ale jesli jest rownie
> pelen niespodzianek co ich chipsety pod P3, to rowniez
> kategorycznie podziekuje...

ECS - PCChips ?? ECS K7S5A to b. udana plyta, czasami tylko jak na
egzemplarz kijowy sie trafilo to byl bigos...
Ale jak ktos dba o nowy BIOS i nie trzyma pajakow w obudowie to sluzy
latami.
Wiem bo sam mam (jeszcze do niedawna mialem nawet dwa) kompa na tym i
calkiem milo i stabilnie chodzi. Po wgraniu specjalnego modowanego BIOSu
nawet ciutke podkrecilem mojego Athlona (1400->1600MHz =>!XP1700+ =>
XP2000+)

ven