Re: Grafika za 200,-

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:01:22 MET

Vituniu, napisales:
> Do reanimacji jest sobie Duron 1600 na plycie ECSa
> z chipsetem SIS (nie smiac sie :P to nie moje paskudztwo ;))

Nie śmiać, a pokiwać z politowaniem głową nad Twoją opinią na jego temat. ;P
Zestawik jest bardzo konkretny, do większości domowych zastosowań wystarczy
aż nadto (a i SiS na ECS-ie to bardzo udany miks).

Gdyby chodziło o mnie, wstawiłbym do tego jakiegoś Radeona z pasywnym
chłodzeniem, np. 9550. Jeśli coś by zostało, zainwestowałbym w jak
najcichsze chłodzenie procesora. Ale ja nie gram na pecetach...

k,