Nvidia SATA RAID i instalacja Windows

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:05:28 MET

Witam,

Mam płytę A8N-E (nForce4 Ultra) i nijak nie mogę zainstalować
żadnego Windowsa. Podczas instalacji naciskam F6, wkładam
dyskietkę utworzoną programem MakeDisk z płyty CD
(z internetu też) i wskazuję najpierw jeden sterownik (NVIDIA
RAID DRIVER), potem drugi (Nvidia Storage Controller).
Instalator widzi dysk, ponieważ potrafi utworzyć partycje
i sformatować je. Kopiuje pliki i zaraz po zaakceptowaniu umowy
wyświetla komunikat o błędzie na dyskietce lub dysku CD,
prosząc o włożenie dyskietki z etykietą NVIDIA RAID DRIVER (SCSI),
do napędu A:, która to dyskietka tam jest.
Faktyczne błędy na CD lub dyskietce wykluczam, ponieważ identycznie
kończy się instalacja 2000, XP i 2003 Serwer, czyli 3 różne płytki i 3 różne
dyskietki.
Ta płyta jest uszkodzona czy może ja coś robię źle?
Aha, problem wygląda identycznie przy ustawionym RAID 1 i dwóch
dyskach, jak i wyłączonym i jednym dysku.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta