Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 12:21:24 MET

Artur Marianski napisał(a):

> Czesc napedow Plextora mozna kupic pod nazwa Benq z cena nizsza o okolo
> 100 zl lub nawet wiecej. Czym sie roznia ? Teoretycznie niczym poza
> designem. Mam doplca sie jedynie za napis na klapce. Dlatego IMO oplaca
> sie brac Benq. Nawet programy do obslugi Plextorow dzialaja z
> odpowiednimi Benq.

Hmm... mogą się wypowiedzieć użytkownicy napędów BenQ i Plextorów? ;)
Jeśli te napędy praktycznie niczym się nie różnią, to chyba rzeczywiście
lepiej byłoby brać BenQ, ale wolałbym się zorientować w sytuacji przed
ewentualnym zakupem. ;)

> Wiecej dobrego pisza o technologii LabelFlash.

Sądząc po zdjęciach to rzeczywiście lepiej wygląd LF, jestem ciekaw jak
to jest z trwałością...

> Mysle ze przynajmniej do opisywania plyt mogloby sie przydac, ale
> jakos nie myslalem o tym przy zakupie.

Ale po co opisywać płyty czymś, co ponoć blaknie po miesiącach? Ja
zwyczajnie drukuje wkładki do pudełek, ewentualnie koperty i
wystarczy... Jak mówiłem LS to taki bajer, ładnie to wygląda, ale nie ma
większych zastosowań praktycznych, cos jak świecące obudowy. ;P
Nie wiem jak z trwałością LF, ale to i tak się kompletnie nie opłaca w
praktyce...

# /George Orwell - Rok 1984/