Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: D. <pipeman_at_maupa@o2.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 14:49:20 MET

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:dvonl0$nnu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Artur Marianski napisał(a):
>
> Hmm... mogą się wypowiedzieć użytkownicy napędów BenQ i Plextorów? ;)
> Jeśli te napędy praktycznie niczym się nie różnią, to chyba rzeczywiście
> lepiej byłoby brać BenQ, ale wolałbym się zorientować w sytuacji przed
> ewentualnym zakupem. ;)

Mam BenQ1650. Po początkowym rozczarowaniu, spowodowanym natrafieniem na
wadliwy model, dostałem nowy i sprawny.
W ostatnich miesiącach miałem inne nagrywarki DVD uważane za czołowe
(Pionier110 i Nec 4550) oraz zwykle (jakis tam LiteON x8).
Porównując to wszystko do kupy, uważam BenQ za najlepszą z nich. Jest
cichsza, szybsza, ma bajery usprawniające zapis, czyta płyty których tamte
nie widziały; ładna, dyskretna obudowa (w zależności od wersji oem, box czy
bulk jest inna obudowa). Ceną przebija inne nagrywarki (czasem to tylko 10
zetów ale mieć i nie mieć...).

Poczytaj sobie artykuł o niej na www.cdrlab.pl.

Niemniej jednak ani 1640 ani 1650 nie czytają DVD-RAM. Dopiero kolejna
wersja, która wyszła/ma wyjśc na dniach, będzie miała obsługę tychże. Ale
przy okazji mogą też zepsuć te cechy które ma teraz.

Ze swojej strony polecam 1650 jako sprawdzoną i na prawdę udaną.

--
Pozdrawiam
D.