Re: Monitor 21"

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 12:25:03 MET

Pandy wrote:

> To dogadaj sie na allegro ze sprzedawca - popros o to by wybral monitor -
> mysle ze wielu z nich to sa normalni ludzie ktorym zalezy na nieklopotliwym
> biznesie - rozumieja jak jest - ja tak kupowalem monitor i nei moge
> narzekac - monitor ma swoje latka, jest w dobrym stanie - po prostu
> powiedzialem ze ma byc tak ii taki i proszeo wybranie bo jesli bedzie cos
> nie tak to odesle monitor z reklamacja... - odpukac mam monitor ponad rok i
> nie narzekam.
> Czasem warto po prostu zagadac po ludzku.
> [...]

To co oglądałem na Allegro jest ze szczecina. Widzę, że praktycznie jest
tam tylko dwóch sprzedawców. Obydwaj mają masę towaru. Jeśli znaleźli by
czas to było by miło. :) Poza tym obydwaj oferują 30 dni gwarancji. Jak
widać, chłopaki się starają. Co do Eizo to faktycznie dobra marka. Teraz
wlepiam oczy w jego ekran. :) Tylko jest troszkę mały i przydało by się
wymienić na coś większego. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *