Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 22:28:58 MET

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dvmt7k$meh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> DQ60 jak widzę jest dostępne w ofercie sklepu Apollo, podobnie jak Plextor
> PX750A - tyle, że jest nawet sporo tańszy przy takich samych
> właściwościach... Czymś się te dwa napędy różnią? Lepiej kupić któryś z
> nich, czy wszystko jedno?

Czesc napedow Plextora mozna kupic pod nazwa Benq z cena nizsza o okolo 100
zl lub nawet wiecej. Czym sie roznia ? Teoretycznie niczym poza designem.
Mam doplca sie jedynie za napis na klapce. Dlatego IMO oplaca sie brac Benq.
Nawet programy do obslugi Plextorow dzialaja z odpowiednimi Benq.
Co do serwisu (zewnetrzny) moge powiedziec tyle, ze jest skuteczny. Mialem
okazje reklamowac DW 1640 (glosna praca przy najwyzszych obrotach, jakby
terkotanie, bledy CRC nawet przy lekko porysowanych plytach itp, niskie
predkosci odczytywania DVD) i po 3 dniach od wysylki (na ich koszt) mialem
nowy DW 1650 z powrotem. Chyba nawet nie chcialo im sie sprawdzac mojego
przydlugiego opisu, zakwalifikowali go jako niedzialajacy :)
Nie wiem jak wyglada serwis Plextora.

> LightScribe to dla mnie niepotrzebna zabawka, a obsługa DVD-RAM to bardzo
> użyteczna sprawa. Po co mi "nadruk" na płycie, który ponoć po kilku
> miesiącach zaczyna blaknąć? ;) Do tego płyty z LS są znacznie droższe...

Wiecej dobrego pisza o technologii LabelFlash. Mysle ze przynajmniej do
opisywania plyt mogloby sie przydac, ale jakos nie myslalem o tym przy
zakupie.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *