Re: migotanie monitora LCD

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 17:33:00 MET

PAndy wrote:
> "Krzysztof Wołoszka" <KWoloszka@op.pl> wrote in message

> Z definicji 60Hz a nie 75Hz, podlacz cyforow monitor po DVI i wtedy
> powiedz co i jak - w poalczeniu analogowym tak naprawde monitor
> resampluje ponownie video - jesli uklad synchronziacji nie potrafi
> poprawnie odtworzyc czestotliwosci zegara to pojawia sie problem nie
> trafianai w probki - do tego stosuje sie regulacj e czegos co roznie
> bywa nazywane ale zawsze zawiera w nazwie PHASE - sprobuj to
> poregulowac - polecam otwarcie jakiegos patternu o regularnej
> strukturze no arkusz kalkulacyjny i zmneijszenie zoom zeby siatka
> [...]
Już pomogło, namieszałem za dużo w ustawieniach monitora. Teraz
wyświetla obraz bardzo wyraxnie przy 60 Hz. Jeszcze tylko jedno pytanie:
jest w ustawieniach monitora w kompie synchronizacja: pozioma, pionowa
i zespolona. Mam zespoloną, czy jest ok ??
Dzięki za pomoc

Pozdrawiam
         Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka