Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: road666 <radzaw_at_poczta.fm>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:40:22 MET

Jacek Osiecki napisał(a):
> Przypominam tylko że priorytet to cisza, cisza, cisza. Przy czym chłodzenie
> wodą odpada, bo po prostu nie mam zdrowia do męczenia się z rurkami,
> uzupełnianiem płynu i innymi sprawami - akwarium miałem jak byłem w
> podstawówce i wystarczy :)

ArcticCooling Freezer 64 Pro + regulator obrotow z jakiegos Pentagrama =
cisza (1200 rpm) i chlodno (max. 43 st.C).

> Tu pomyślę - choć trochę nie bardzo chce mi się kombinować :)

Wez pod uwage ze taka obudowa to 16kg ;) Sam mam Chiefteca BX - fajnie
wyglada, duzo miejsca itp, ale chetnie wymienilbym teraz na jakas mala w
stylu mediacenter.

> Tylko że nadal nie bardzo czuję się przekonany do dopłacania kilkuset PLN
> za platformę 939, która za dwa lata i tak nie będzie się nadawała do
> rozbudowy...

Tez sie przesiadlem niedawno z Athlona XP 1700+ na socket 939 (tyle ze
sempron 3000+) - i raczej nie ma sensu myslec o rozbudowie w przyszlosci
  - niewazne czy to 775, 939 czy jeszcze cos innego. Przy okazji
wymienilem dysk na sata2 i grafike na pcie. Za dwa lata bedzie juz inne
PCI-costam i SATA-5 ;)