Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:42:08 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 15:40:22 +0100, road666 napisał(a):

> ArcticCooling Freezer 64 Pro + regulator obrotow z jakiegos Pentagrama =
> cisza (1200 rpm) i chlodno (max. 43 st.C).

Czy tych 1200rpm jest też przy maksymalnym obciążeniu komputera?

> Wez pod uwage ze taka obudowa to 16kg ;) Sam mam Chiefteca BX - fajnie
> wyglada, duzo miejsca itp, ale chetnie wymienilbym teraz na jakas mala w
> stylu mediacenter.

Komputera przenośnego i tak z desktopa nie zrobię... Obecnie mam enlighta,
który też swoich 12kg waży i raczej wolę solidną obudowę, która będzie
porządnie wykonana i będzie przy okazji odpowiednio tłumiła wibracje.

> Tez sie przesiadlem niedawno z Athlona XP 1700+ na socket 939 (tyle ze
> sempron 3000+) - i raczej nie ma sensu myslec o rozbudowie w przyszlosci
> - niewazne czy to 775, 939 czy jeszcze cos innego. Przy okazji
> wymienilem dysk na sata2 i grafike na pcie. Za dwa lata bedzie juz inne
> PCI-costam i SATA-5 ;)

No właśnie dokładnie o to mi chodzi :)
Wiem że przy wydawaniu 2000 na komputer 200zł to nie jest dużo, tylko że nie
widzę sensu ich wydawania jeśli zysk z tego będzie żaden... Owe 200zł można
lepiej zainwestować, np. w dodatkową pamięć.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004