Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 13:18:43 MET

Dnia Mon, 20 Mar 2006 13:09:40 +0100, Jolly Roger napisał(a):

> za drogie. Zdecydowanie taniej będzie freezer 64 pro za ~65 zł. Jak nie

Przypominam tylko że priorytet to cisza, cisza, cisza. Przy czym chłodzenie
wodą odpada, bo po prostu nie mam zdrowia do męczenia się z rurkami,
uzupełnianiem płynu i innymi sprawami - akwarium miałem jak byłem w
podstawówce i wystarczy :)

Natomiast ciekawie się prezentuje ten cooler:

http://www.thermaltake.com/product/cooler/retail/cl-p0114/cl-p0114.asp

120mm wiatrak, powinno być cicho... Na benchmark.pl widziałem parę
pochlebnych opinii.

Kosztuje 162zł - nie jest dramatycznie...

> ok, ale jak nie planujesz szybkiej rozbudowy ramu, to lepiej wziąć 2x512MB

Rozważam dokup 512MB lub 1GB tak do pół roku :)

> GeForve 6600GT można kupić za niecałe 500 zł. Jak jest ci koniecznie
> potrzebne vivo, to lepiej jakiegoś X800GTO dorwać w tej cenie (zdecydowanie
> wydajniejszy w 3D). Jak gry 3D nie są twoją pasją, to GeForce 6600 gigabyte
> turbo force będzie najlepszym wyborem

Potrzebuję:
 - VIVO
 - dobrą obsługę (w tym tv-out) pod linuxem, więc radeony odpadają
 - ciszę
 - w razie potrzeby nienajgorsza wydajność w grach

Z kart, które są na rynku - tylko ta spełnia wszsytkie wymagania.

> tańsza obudowa, za to lepszy zasilacz od tego fabrycznego. Obudowę za 150
> zł można dorwać całkiem sensowną (nawet chiefteca) i do tego zasilacz
> huntkey 350W (bardzo mocny i cichutki)

Tu pomyślę - choć trochę nie bardzo chce mi się kombinować :)

W każdym razie dzięki za opinię!

Tylko że nadal nie bardzo czuję się przekonany do dopłacania kilkuset PLN
za platformę 939, która za dwa lata i tak nie będzie się nadawała do
rozbudowy... To tak samo jak z moim athlonem XP 1700: niby mógłbym teraz
dokupić athlona mobile 3000+, kartę taką jak ten wybrany przeze mnie geforce
tyle że na AGP (pojawiają się czasami na allegro)... Tylko że sens nie za
duży.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944