Re: migotanie monitora LCD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 15:24:58 MET

"Krzysztof Wołoszka" <KWoloszka@op.pl> wrote in message
news:dvlpu5$s2o$1@inews.gazeta.pl...

> Spróbuję na usatwieniach fabrycznych jeszcze. Pracowałem na
> kilku monitorach i przy odświeżaniu 75 Hz mój monitor
> ma idealny kontrast w prównianiu z innymi. Zaciekawiło mnie to
> dlaczego uzyskuje lepsze paramerty przy teoretycznie złych ustawieniach.

Z definicji 60Hz a nie 75Hz, podlacz cyforow monitor po DVI i wtedy powiedz
co i jak - w poalczeniu analogowym tak naprawde monitor resampluje ponownie
video - jesli uklad synchronziacji nie potrafi poprawnie odtworzyc
czestotliwosci zegara to pojawia sie problem nie trafianai w probki - do
tego stosuje sie regulacj e czegos co roznie bywa nazywane ale zawsze
zawiera w nazwie PHASE - sprobuj to poregulowac - polecam otwarcie jakiegos
patternu o regularnej strukturze no arkusz kalkulacyjny i zmneijszenie zoom
zeby siatka komorek byla jak najgestsza - wtedu dac auto - przy typowym
sygnale uklad regulacji czesto glupieje i nei potrafi poprawnie wyregulowac
tego parametru - dlatego podlaczenie po DVI zawsze daje najlpesza mozliwa z
punktu widzenia LCD jakosc... co prawda neiktorzy wola analogwoe podlaczenie
bo nie traca funkcji regulacji gammy i tym podobny paramerow na karcie....