Re: migotanie monitora LCD

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 09:42:48 MET

Radosław Sokół wrote:

> Bardziej wygląda na źle ustawiony monitor lub jakąś niezgodność
> karty z monitorem. Dla karty niższa częstotliwość jest lepsza
> i powinna generować ostrzejszy obraz.
Spróbuję na usatwieniach fabrycznych jeszcze. Pracowałem na
kilku monitorach i przy odświeżaniu 75 Hz mój monitor
ma idealny kontrast w prównianiu z innymi. Zaciekawiło mnie to
dlaczego uzyskuje lepsze paramerty przy teoretycznie złych ustawieniach.
Dzięki

Pozdrawiam
             Krzysztof Wołoszka
             Tlen: KWoloszka